måndag 20 februari 2012

Idag delade Bill och Bull på sig!

Christian och Fabbe drog åt ett håll och pappa och jag packade en ryggsäck med fika och gick åt ett annat håll. Det sista vi hörde från Fabbe och Christian var något om sportpub med 50 tv-apparater och CSKA-Moskva supportershop.

Fabbe och Christian ger sig iväg på äventyr

Jag och pappa ger oss iväg på expedition

En 2 1/2 h långpromenad utmed Moskvafloden

Moskvafloden låg kall

Bara vi och några få skidåkare syntes till

Väl framme i Gorgi-parken fick vi oss en välförtjänt fika

Pappa blev också sugen på lite pannkakor då
det firas pannkaksvecka i Ryssland denna vecka


Mysigt att få ha lite egentid med pappa. Nu kom precis grabbarna hem, lyriska... Eller som Fabbe uttryckte det -Detta är det största som hänt i mitt liv. Jag tror att vi låter dem få skriva om sin egna dag i nästa blogginlägg.

2 kommentarer:

  1. Vad härligt. Pappa blir väl omhändertagen ser jag. Det känns tryggt. Kramisar till er alla.

    SvaraRadera
  2. vilken lång gångväg. utmed moskva floden mycket imponerande !
    ock vackert.

    SvaraRadera