torsdag 23 februari 2012

Åhh vad kul med en liten prinsessa!!!

Royalist som jag (Karolina) är så blev jag väldigt glad när jag fick nyheten i morse att Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel fått en liten prinsessa. Nu känns helt plötsligt inte vår förlossning så långt bort. Vi har ju hela tiden gått i tron om att de ligger ca en månad före oss. Måste erkänna att jag känner mig lite avundsjuk på Victoria, att hon har gjort sitt nu. Christian däremot tycker tvärt om -Vi har ju vårt roliga kvar. Hmm... ja, vi får väl se.

Idag kom Christian hem strålande glad med ett litet bidrag till barnvagnen. Jag tyckte att det var en väldigt gullig sak tills jag tittade lite närmare på vad det var för något. Det visade sig att han har gått och köpt en liten djävul...

Men den matchar ju i färgen i alla fall
 Sen var Christians gamla kollega från Berlin och en vän här och fikade. Med sig hade de ett litet bidrag till bebisens kommande fotbollsintresse... Behöver jag säga att Christian blev glad?




2 kommentarer:

  1. Helt korrekt Christian, ni har ert underbara, fantastiska, mysiga, coola, smärtsamma framför er!

    SvaraRadera
  2. Jag blev också lite avundsjuk på Victoria, men det är nog som Christian säger att ni har ert roliga kvar! Tycker förresten att Estelle låter som en hårvårdsprodukt eller som chips. Nej, tacka vet jag Svante Igor!? Puss & kram från Nitta

    SvaraRadera