måndag 21 mars 2011

Fantastiskt fin dag!

Som började med att Christians klocka ringde kl.05.45. Då satte han igång med att värma bullar, koka te, slå in paket och springa ner runt hörnet och väcka blomsterbutiksägaren för att köpa blommor. Kl.06.30 väckte han en trött karolina med sång.

och med blommor och paket.

och en fantastisk god frukost.

 Då var Christian så trött av allt fixande och donande att han somnade medans att jag åt min frukost =)
Trött men söt!

Till jobbet hade jag med mig glass till barnen och tårtor till kollegorna.



GI-tårta!

Vanlig tårta!






























Jag har verkligen blivit så fint uppvaktad hela dagen. En massa kramar från barnen, en kaffekokare från personalen, finchoklad och mjölkvisp från Madeleine, mascara och blommor från Natta, en jättefin klänning från Christian, hundratals grattis via facebook, telefonsamtal och sms. Har verkligen haft en toppendag. Tack alla fina vänner!!!


34 år och nöjd!!!

3 kommentarer:

  1. Hipp hipp hurra för världens finaste Karolina idag! Hade du varit här hos mig hade du fått världens största Karolina kram!!!! Dem har du väll inte glömt???
    Känns som att det är dags för en Gotlandsresa snart. LÄNGTAR!!!!
    Ha en fin kväll finaste du.
    Kram Sofia och hela familjen Gardelin och Larsson i lilla huset.

    SvaraRadera
  2. Det var du värd, gumman!
    Nu är det väl överflödigt med present från oss efter det här???
    Kram från mor din.

    SvaraRadera
  3. Skickar även ett lite försenat grattis via bloggen. Förstår att din dag blev lyckad.
    Det är du värd, finaste Karolina.
    Kramar och många hälsningar

    SvaraRadera