torsdag 26 januari 2012

Om att boa in sig!

Har läst någonstans att gravida kvinnor kommer till ett stadie där de tycker att det är viktigt att det är fint och mysigt hemma och att man blir mer kreativ än vanligt. Det stadiet har jag (Karolina) nog hamnat i nu. Har sytt påslakan till barnvagnen. Känner mig efter 10 års frånvaro framför symaskinen mig barnsligt nöjd med dessa enkla raksömmar.



Trots att vi lovat att inte köpa fler barngrejer då vi redan har garderoben full kunde jag inte låta bli igår att köpa världens finaste/mjukaste filt och lilla stickade body:


Även sommarens "stekar-outfit" till Gotland slank ner i shoppingkassen:


Bara 10 veckors väntan kvar, suck!!!

4 kommentarer:

  1. Tjusigt! Kommer inte ihåg om jag blev så kreativ precis, men minns att jag rensade köksskåp på gamla kryddor och andra "skafferigrejer" när magen var ganska stor!
    / Lotta

    SvaraRadera
  2. De tio sista veckorna kommer att kännas dryga. Tur du har en symaskin att sysselsätta dig med. Det ser jättefint ut i vagnen. Kram från Nitta

    SvaraRadera
  3. Åsa i Jönköping27 januari 2012 kl. 18:46

    Så mysigt det ser ut fina Karolina! Fin mage och du strålar som en sol!
    Självklart ska man ha Marimekkolakan i vagnen, vad annars?? 10 veckor går nog fort ändå.. Njut av tiden!
    Ha det gott!
    Kramar från Åsa i Jönköping

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken fin barnvagn! Praktisk och smidig också; nog så viktigt!
      Så roligt med barnkläder! Bosse och jag gläds så med er.
      Många thailandskramar från oss!

      Radera