lördag 28 maj 2011

Senaste nytt från Berlin!

Christian är i Berlin och hälsar på sin gamla skola och kollegor i helgen. Det tyckte han passade bra då Kronprinsessan Viktoria och Prins Daniel också är där på besök. Här kommer en liten hälsning från dem:



Antar att Christian kommer att skriva ett låååångt blogginlägg om detta när han kommer hem. Iallafall lät det så på hans utläggningar på telefonsamtalet hem igår, jag fick stoppa honom och säga -gör det lite kortfattat, tack!!!

Om jag är avundsjuk??? Nej, inte alls. Jag har ju aldrig varit mycket för kungligheter... Jag bär bara på ett genetiskt arv av fascination över allt som rör de nordiska kungahusen (ett arv från mamma och mormor), jag slukar "Svensk damtidning" och jag fullkomligt frossade i allt inför förra årets kungliga bröllop. Men nej, utöver det så är jag inte intresserad av kungligheter alls och framför allt INTE avundsjuk på Christian som får frottera sig med dem... hmm...

Ha en fin lördag!

/Karolina, ensam kvar i Moskva, suck!!!

Ps. Christian hälsar att de var väldigt trevliga, såg kära ut och att hon inte är gravid.

5 kommentarer:

  1. Kortet ser ut som ett "montage" (tror jag att det heter). Det ser fejkat ut, men det är det nog inte. Ser ut som om Christian "äger", som ungdomarna säger. Bra att han kollat upp Viktorias tillstånd!
    Puss o kramar från Nitta

    SvaraRadera
  2. Är det Christian i den blå tröjan? Blev lite osäker!
    Klart att du inte är avis! Men kanske en gnutta intresserad, eventuellt...
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Nitta, kortet ser inte riktigt ut. Är det Christian som är dit klistrad eller Victoria Daniel hihihihi

    Vårgudstjänst på ambassaden väntar nu....
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Vårgudstjänst??
    SOMMARgudstjänst, menar jag....

    SvaraRadera
  5. Ingen tvekan,Det är vår son Christian som står där i blå tröja.Jag har precis pratat m. Christian i tel(han satt på flygplatsen i Berlin).Han har jättemycket med sej hem i bagaget att berätta om.Tack Karro för dina härliga blogginlägg.Kram fr.Henny&Enold

    SvaraRadera