tisdag 11 september 2012

Skoljoggen!!!

Idag var det dags för skoljoggen för tredje året i rad här i Moskva. Som vanligt var loppet förlagt nere vid ambassadsdammen. Solen sken och Moskva visade sig från sin bästa sida.

Tänk för ett år sen, då visste vi om att jag var gravid. Vi visste, men ingen annan. Minns hur vi pratade om att nästa år skulle vi kanske springa här med en barnvagn. Och nu var det ett år senare. Underbart!

Far och son redo att starta

Till dagen träningsklädda

Som vanligt hade vi ett gäng barnflickor som mer än gärna passade Svante.
Karolina kunde till och med springa några varv utan barnvagn.

Oförskämt pigga efter loppet!!!

Någon annan som var oförskämt pigg när vi kom hem var Svante. Han imponerade med att för första gången någonsin att rulla från rygg till mage, 5 månader och 1 dag gammal.

Fy vad tråkigt, här vill jag inte ligga


Nu jäklar...
Så där ja!!!!


3 kommentarer:

  1. Tror att jag, farmor vad den första som fick veta om Svantes prestationsförmåga,"fr.rygg tillmage".Jag var på ica Maxi ock shoppade till Moskvaresan då jag sms-ade Karro.
    Bra jobbat Svante!!Kramis.

    SvaraRadera
  2. Heja Svante! Rullningen var bra dokumenterad. pussar & kramar

    SvaraRadera
  3. Men alltså de där låren...hur goa!?! Bra jobbat Svante! Du impa varje dag!!! Kram Faster

    SvaraRadera