onsdag 5 september 2012

Att vara mammaledig det e livet de!!!

Och jag som trodde att jag skulle bli uttråkad, understimulerad och på gränsen till deprimerad av att gå hemma har upptäckt att så inte är fallet, snarare tvärtom. Jag verkligen ÄLSKAR det. Att ha friheten att göra lite som man vill, ta tag i små projekt hemma som man aldrig har ork till när man jobbar och framför allt få vara tillsammans med Svante, min och Christians stora kärlek. Kan ärligt säga att än så länge har jag bara tyckt att det varit roligt att vara hemma. Det är nästan så att jag inte vågar berätta för Christian hur bra jag har det med risk för att han ska känna sig lurad och propsa på att ta ut ALL föräldraledighet på nästa barn. =) 

 Hoppas att denna känslan håller i sig när snön och kylan kommer i november.

En liten förmiddagspromenad

Med en sovande bebis i vagnen

Senaste damernas värld

Gi-fika

Och en glad unge som vaknar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar