torsdag 6 september 2012

Dagens öppna förskolan!

Idag var det öppna förskolan på Katerina hotell igen. Väldigt trevligt! Söta bebisar, glada mammor, intressanta samtal, varmt bad och god lunch.

Några av bebisarna:
Bella, Sonja, Svante, Ivan och Alexander

"Grabbarna Grus"
 Svante älskar att bada badkar. Idag blev han dock helt ställd när vi gick ner i det "stora" badet och ville bara vara nära mig hela tiden. Så han låg tätt emot mig och sög på min axel nästan hela tiden. Men att han njöt av det varma vattnet, det märktes.

Vad var detta? Vilket stort badkar!


Mmm... varmt och skönt

Här trivs jag bäst!!!


2 kommentarer:

  1. Vad gulligt!!!!!! Jättekul att du är så flitig på bloggen nu!! Kramar och pussar från Nitta

    SvaraRadera
  2. Va häftigt att bada stort badkar Svante.Farmor har oxå badat,simmat ock gympat i ett jättestort badkar idag.Sen bubblade jag i poolen ock avslutade med en magnumglass.
    Kram farmor

    SvaraRadera