torsdag 14 april 2011

Boktips!!!

Nu har jag (Karolina) varit på bokcirkel igen. Jag måste verkligen säga att det där med bokcirkel är toppen. Man träffas några stycken tjejer för att diskutera en viss bok men så blir det så många andra intressanta samtal och skratt där imellan. Kan verkligen rekomendera er att gå med i en bokcirkel!

Nästa bok som ska läsas är Alex Schulmans bok "Skynda att älska". Jag har redan läst den och om ni inte gjort det så gör det. Jag har länge haft en liten avsky mot just Alex Schulman, hans sätt och kaxiga framtoning. Men så läser man hans bok som så enkelt, avskalat och utlämnande beskriver sin relation och minnen till sin bortgångna pappa. Jag blev verkligen positivt överaskad.


Mer än positivt överaskad blev jag också när jag kom hem från bokcirkeln vid 11 tiden på kvällen och möttes av levande ljus (OCH alla neonlampor i taket tända), blommor och ett kärleksbrev. Jag har lovat Christian att inte skriva om detta men jag kan faktiskt inte låta bli för han är faktiskt VÄRLDENS BÄSTA och väl värd att vänta på alla dessa år!

1 kommentar:

  1. Oh, vad romantiskt och gulligt. Jag blir tårögd.
    kramisar till er båda.
    Bokcirkel är att rekommenderat. Har varit med i 30 år i en sådan!
    Nittaborna

    SvaraRadera