fredag 28 januari 2011

Hur lång tid kan det ta att hämta lite Sushi i denna stad???



Nu är det över 2 1/2 h sen Christian begav sig iväg för att köpa Sushi... Behöver jag bli orolig? Tror inte det.
Men hungrig som en varg sitter jag här väntandes framför datorn och googlar  på Sushi. Herre Gud, visste inte att det fanns så många variationer av denna rätt...

Här är några exempel:

"Vanlig" Sushi

Sushipanda

Sushitårta!




 Inser också att det finns olika sätt att inta sin Sushi på...



Man kanske skulle överaska C ikväll???



Nu ringde precis Christian. Det hade visst blivit någon felbeställning så nu hade han fått med sig dubbelt upp av all Sushi som han beställt. Dyrt, dyrt, dyrt men ett pris man får betala när man inte talar språket i landet som man bor. Narmalna!!!



2 kommentarer:

  1. Önskar er en mysig sushikväll.
    Många kramar!
    PS I morgon kommer Sussie och Draken hit, Och på söndag hoppas jag få träffa dig.
    Toppen!
    Kramar från både Bosse och mig.

    SvaraRadera
  2. hahaha, hur gick det, överaskade du Christian ; )
    så ni har internet hemma nu? härligt...gillar ju att kolla in er sida....nu ska jag iväg till flyget..Bangkok-Krabi, i em ligger jag på stranden
    på KohLanta : )
    Kramis
    A.G

    SvaraRadera