onsdag 5 december 2012

Vissa övar inför Lucia!

På skolan övar Christian för fullt barnen inför alla Luciafiranden här i Moskva. Här hemma övar vi också för fullt.

Min mamma säger att om man ska vara med i Luciatåget så måste man kunna krypa.

Det är väl bara att börja träna.

"plankan" är stärkande för både rygg och bål.

Nu börjar det kännas men jag är stark.

Återhämtning och vila är viktig!
 
En vecka kvar till Lucia.
Jag kämpar på!!!
Har iallafall bestämt mig för att kunna krypa på julafton.

4 kommentarer:

  1. Heja på Svante!Farmor håller tummarna!!
    Puss puss min lille söte tomtenisse.

    SvaraRadera
  2. Jag säger bara Ha, Ha, Ha, Ha.
    Sötaste tomtenissen i världen. Puss från mormor

    SvaraRadera
  3. En sån nisse skulle jag vilja ha med på vår Lucia här! Kram!/Iris

    SvaraRadera
  4. Jättefin liten tomtenisse! Klart Svante kryper på julafton! Då får allt ni föräldrar ligga i....
    Thailandskramar!

    SvaraRadera