söndag 27 maj 2012

Mors dag!

Så har jag (Karolina) nu firat mitt livs första mors dag som mamma. Jag var lite osäker på om Svante visste att det var mors dag, de har ju inte alltid koll de där små liven. Men jag hade inte behövt oroa mig. Redan på morgonen 04.00 vaknade han. Han var antagligen lite nervös inför den stora dagen. Men han somnade dock om och klockan 08.00 kom han in igen med paket och sång. Han hade slagit in ett jättefint kort på sig själv i en jättefin ram.

Svante hade också beställt en taxi till klockan 10.00. Den tog oss till en mysig restaurang där det beställdes in god frukost:


En glad men lite trött mamma

Dagen till ära hade Svante tagit på sig dessa strumpor

Svante var så trött av allt fixande inför mors dag att han somnade innan taxin kommit och vaknade igen när vi kom hem. Då hade han åkt taxi, varit på restaurang, gått en promenad, ätit glass, åkt tunnelbana, varit på GAPS realisation och åkt buss, alltihopa medans att han sov gott i sin maxi cosi.

 Tack fina Svante!!! Detta är en mors dag som jag aldrig ska glömma. Det märks att du ärvt din fars påhittighet. =)

/Mamma Karolina

1 kommentar:

  1. Vilken mysig dag och vilken liten duktig kille som vet hur mammor ska firas. Puss på er från mor, svärmor och mormor.

    SvaraRadera