torsdag 24 maj 2012

Äntligen!!!

När Svante bara var några dagar gammal skickade hans snälla moster i Sverige ett paket till honom. Detta var alltså för drygt 6 veckor sen. Sedan dess har hans moster hört av sig några gånger i veckan för att höra om paketet kommit fram. Svante har tittat förväntansfullt i postfacket varenda dag, men icke.

Så idag!!!
Äntligen, låg det något där

Svante tog genast med sig mamma till posten

Svante bar förväntansfullt hem paketet


Väl i parken kunde han inte hålla sig längre. Paketet innehöll en One Piece!!!

Svante blev superglad.
Tack världens bästa moster!!!
Svantes mamma blev också glad.
Tack, världens bästa syster!!!






3 kommentarer:

  1. Nu fick jag mig ett gott skratt igen. Puss på er i Moskva från Nitta

    SvaraRadera
  2. Du och din mamma skriver så bra. Det första jag gör efter jag hällt upp morgon kaffet är att kolla om ni har updaterat era bloggar. Vet inte om Dan uppskattar det lika mycket när jag sitter här med näsan i datorn...:)

    SvaraRadera