fredag 2 mars 2012

Ännu ett steg på vägen!

Nu är vi ett steg närmare förlossning. Nu har vi fått ALLA papper från ALLA läkarundersökningar som visar att vi är friska och välmående. Nu återstår det att välja läkare och skriva kontrakt med sjukhuset. Igår var vi för sista gången på EMC för undersökning och hämtade alla dokument.

10 buntar med papper som krävs för att förlösas på sjukhuset här i Moskva.

Läkaren berättade också att bebisen nu fixerat sig och att min kropp var redo för förlossning. Bebisen ska nu bara "lägga på sig" lite fram till förlossningen. Vet inte om det är psykist men vaknade i morse och kände mig tröttare och tyngre än någonsin. Jag har ju inte känt mig varken särskilt tung eller trött tidigare men idag har jag känt mig som en "Zoombie" på jobbet. Längtar nu riktigt mycket efter vår "lille vän".

Dagens mage!

Längtan blir ju inte mindre av att jag fick gosa med Jennys lilla 2 veckors gamla Love igår. Även han född i Moskva.




Nu har jag sovit i soffan efter jobbet medans att Christian lagat mat och fixat inför sina släktingars besök.

6 kommentarer:

  1. Åsa i Jönköping2 mars 2012 kl. 20:25

    Så fin du är Karolina! Önskar er all lycka med allt som ligger framför er! Tänk att du snart ska bli MAMMA!!! Mysigt!
    Stor kram från Åsa P

    SvaraRadera
  2. Vilken fin babymage och vad fräsch du ser ut. Puss & kramisar till er båda från Nitta

    SvaraRadera
  3. Väldigt fint kort på magen!!! Väntar spänt på att få se "resultatet":)
    Stor kram från Idaho

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt och spännande!
      Du är så jättefin Karolina med din bebismage.
      Många kramar och tankar!

      Radera
  4. Skönt att ni är "godkända"! Hoppas du hinner vara lite ledig innan bebben behagar anlända.
    /Lotta Småland

    SvaraRadera
  5. Men åh vad spännande Karolina; det närmar sig ju!
    Håller med tidigare kommentarer; vad fin du är! Ska bli så kul att se vem som kommer ut! Kram kram/Tove

    SvaraRadera