onsdag 19 oktober 2011

Sound of music på ryska!

Blev lite inspirerad av vår vän Anna i Beijing som skrev på sin blogg att hon varit på Mamma Mia på kinesiska, så vi gick på Sound of music på ryska. Väldigt fina dekorer, bra skådespelare och helt underbara barnskådespelare. Som tur var så känner man ju till historian innan, annars skulle det ha varit svårt att hänga med. Visst kunde vi snappa upp lite ryska ord här och där men det var mest -Jag heter Kurt, eller -Jag heter Von Trapp.


Astrid, madde och Christian


Idag har Karolina börjat sitt nya liv. Det innebär att jag ska börja tänka lite mer på vad jag äter. Hur börjar jag då detta nya liv??? Jo, genom att baka småkakor. Suck, blir så trött på mig själv!!!

Karolinas nya liv!!!

Blir inte mer bloggat idag, nu ska det fikas...

2 kommentarer:

  1. Blev det frosseri eller bara "normalt ätande"...=)? Kramis

    SvaraRadera
  2. Synd att ni är så långt borta.....
    Jag hade gärna kommit över på en
    kopp ock smakat dina smaskiga kakor.
    Kram svärmor,

    SvaraRadera