söndag 23 oktober 2011

Olika falla ödets lott...

Christian har sina killkompisar här i helgen.

  • Christian åker limousine och dricker champagne - Karolina går på parmiddag (själv) och dricker Fanta.
  • Christian går på nattklubb och kommer hem sent - Karolina lägger sig tidigt.
  • Christian sover länge (Moskvas nattliv tär på krafterna) -Karolina vaknar till väckarklockan och går på söndags gudstjänst på danska ambassaden.
  • Christian går på fotboll - Karolina åker till marknaden och handlar presenter till våra vänner i Sverige.
Ja, olika falla ödets lott...

Dagens shoppping

Kvällens ensamma räddning.
Tycker om när vännerna ser till flickvännens intressen och behov. TACK!!!

7 kommentarer:

  1. Det låter som om du sköter dig exemplariskt, gumman! Kul att christian får släppa loss med kompisar. Längtar tills du kommer. Puss

    SvaraRadera
  2. Tack!!! Jag ser vilken som kommer hem till mig=)Kram

    SvaraRadera
  3. Hej K.. och C!

    Jag är för ofta inne på er blogg utan att skriva, vet att detta uppskattas! det ser iaf ut som om ni mår bra och HAR det bra! Härligt!
    I Malmö är det höst & Jag skriver examensarbete... skickas in på torsdag.. lite nervöst men jag hoppas på det bästa kan ju inte få mer än komplitera..! Snart, snart är jag förskollärare som alla er andra, ÄNTLIGEN! Hoppas vi ses snart! Kram kram På er! Emma

    SvaraRadera
  4. Karolina du kommer att bli en ren hälsoförebild!
    Läser bloggen på Annas dator, kommer inte in på blogspot.
    Men härligt att ni verkar ha det gott.
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Alla undrar om Fantan? Jag undrar om gudstjänsten?
    /Qiaofei
    ps. grattis!

    SvaraRadera