onsdag 5 oktober 2011

Nu tar vi helg!

Imorgon far vi till Wien på den årliga konferansen för utlandsskolor.

"Helgen" firades in med lite Vietnamesisk mat och fina kollegor.

Astrid och Christine


Astrid åker till Vietnam på höstlovet och jag (Karolina) är bara så avundsjuk. Jag och lillebror var ju där för 7 år sen och hade en fantastisk semester. Trots att det är några år sen så kommer jag ihåg väldigt mycket från just den resan. Alla roliga människor man träffade, öde stränder, båtturer, maten (som jag nog dock uppskattar mer idag än då) magiska naturen, myllrande och grönskande Hanoi. En fantastisk resa helt enkelt! Hoppas att Astrid kommer hem lika entusiastisk.

Vi får hålla oss tillgodo med Wien så länge.

1 kommentar:

  1. Hoppas ni får en härlig resa till Wien. Njut och ha det bäst!
    Kramar från både Bosse och mig.

    SvaraRadera