onsdag 15 december 2010

W.A.S.P.

I söndags var vi på norska ambassaden och hade luciauppträde med barnen. Jag älskade lucia när jag var liten och så även idag men denna söndag skulle även en annan del av mitt barnasinne komma upp. Hade fått nys om att mina gamla barndomsidoler, hårdrocksgruppen W.A.S.P. skulle äntra scenen i Moskva! Jag kom ihåg att jag hade mina tapeter klistrade med dem i yngre dar. Jag och Göran bestämde oss för att rocka. En Bollnäskille och en Trarydkille skulle nu få sina hårdrocksådror varma. Här kommer lite bilder...


Jag  och Göran i väntan på rockens gamla gubbar!


Mannen som stod bredvid oss hade köpt en t-shirt. Jag avstod dock för denna investering!



Nu var konserten igång!!



Det var ösigt, hårt och tufft!!!

1 kommentar:

  1. När jag läste bloggen så såg jag Karolinas barndomsrum med bilder på väggarna av, WASP hahahaha
    Hoppas ni hade en bra kväll/konsert...
    Förstår att er jul-ledighet att börjat, härligt för er...Vi jobbar fram till lunch på onsdag, tur att ett plan går onsdag em....nu gäller det bara att vädret är ok så jag kan landa på Landvetter på kvällen...
    GOD JUL!
    Anna

    SvaraRadera