måndag 3 maj 2010

Funderingar!!!

Känns som att den där positiva känslan efter "tittresan" till Moskva i helgen fick oss båda att fundera ordentligt på var sitt håll. Jag har gått runt hela dagen och möblerat lägenheten i min hjärna. Christian har uppenbarligen gått runt och funderat på annat. På vägen hem från jobbet fick jag detta sms från honom:

Älskling! Har en idé. Kan vi inte som vår första fest göra så här. Vi har en Roxettefest hemma hos oss, ser på deras videos, sjunger Roxettelåtar och sedan går vi tillsammans på konserten. Bra idé va? Vi sätter upp anslag på skolan direkt och köper biljetter ihop. puss

Så nu har vi bestämt temat på vår första gemensamma fest i Moskva. ROXETTE!!! Hoppas nu bara att Christian anammar mina inredningsideér lika positivt...

För er som inte är lika Roxette-tokiga som min blivande sambo, så kan jag informera om att de har en spelning i Moskva den 10 september. ALLA ÄR VÄLKOMNA HEM TILL OSS!!!






/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar