torsdag 22 november 2012

Greetings from London!

Vilken underbar stad London är. Jag har verkligen njutit av denna dag. Promenerat runt i Hyde park, tittat på människor, pratat med folk, strosat runt på Harrods och shoppat julklappar. Nu ligger jag o vilar och väntar på att Lisa ska komma hem från tyskland. Sen ska vi möta upp Thessan och äta middag i mysiga Chelsea där Lisa bor.

Om jag saknar Svante och Christian? Jag kommer på mig själv att tänka att detta skulle Christian se eller här skulle vi kunna promenera med Svante. Att hela London kryllar av små söta välklädda barn gör inte längtan mindre. Nästa höst ska Svante bära duffel och grovstickade vantar och mössa precis som de brittiska barnen. Inget snack om saken.

Kram från Karolina i London






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar