lördag 11 juni 2011

Christian har friat och Karolina har sagt JA!!!

Fantastiskt, Roligt, Underbart, Överaskande, Mysigt och STORT.... Kan inte beskriva gårdagen bättre än så. Korten får tala för sig:

Karolina "lyckligt" ovetande

Christian tillsynes grymt avslappnad.

Bästa maten i Moskva, kanske bästa någonsin.


Plötsligt hände det!!!


Överumplad, skratt och gråt på samma gång

-VILL DU GIFTA DIG MED MIG?
-JA, DET ÄR KLART JAG VILL.

Vi gick vidare mot nästa utsikt
Underbara vänner

Moskva visade sig från sin bästa sida

Lycka!!!

Christian och Karolina
2011-06-10
Moskva

17 kommentarer:

  1. Fina fina ni! Jag börjar nästan gråta... Kärlek!! Underbart!

    SvaraRadera
  2. Åhhh, vad romantiskt! Grattis igen! Funderar bara på din röda fina ring, ser aningen stor ut. Fin men stor!?
    KRAM!!!

    SvaraRadera
  3. Oh vad gulligt och romantiskt. Det är inte utan att det kryper fram en tår ur ögonvrån. Ser med spänning fram emot fortsättningen. Pussar o kramar till turturduvorna från mor o far i Nitta

    SvaraRadera
  4. LOVE YOU!!!
    Kärlek så fint!
    Stort Grattis vill jag sända er från Beijing.....
    kramkramkramkramkram

    SvaraRadera
  5. Åhh, jag ryser och gråter! Ni är sååå fina! Jag är så lycklig för er (och min;) skull! GRAAAATTTTIIISSSS! Stor varm kram

    SvaraRadera
  6. Ni är så fina och ni ser så lyckliga ut! Härligt! Stor kram

    SvaraRadera
  7. Vad mysigt och fint. Ett stort grattis och lycka till med allt.
    Många kramar från mig.
    /Marie

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig kväll!! Stort grattis igen! Ta väl vara på varandra och kärleken!!
    Kramar från Åsa

    SvaraRadera
  9. Det är verkligen helt fantastiskt när ens bästa vän går och förlovar sig med någon som man själv tycker om. Och det gör ju jag med Christian. (det här låter kanske lite konstigt i andras öron, men jag tror du förstår vad jag menar Karolina) Vad härligt för er, så romantiskt. Hur ska vi göra nu med datumen? det finns ju 11-11 och 12-12 kvar, vilket tar ni?
    Puss och kram på er båda
    Matilda

    SvaraRadera
  10. Ni er så lyckligt glada och nöjda ut, Härligt, Stort grattis till er båda!!!
    Stor kram
    emma

    SvaraRadera
  11. ..de va som fan.....
    Stort grattis till Er båda. Till Christian vill vi bara säga att det var ett klokt och välgenomtänkt beslut.Detta får vi fira när ni kommer till Gunnarlunda nästa gång.

    Hälsningar från Jocke och Carolina

    SvaraRadera
  12. Hipp,hipp,Hurraaa till det nyförlovade paret!!!
    Vilket härligt frieri Christian.Vi tycker så jättemycket om din Karolina.
    När vi träffas i sommar ska vi korka upp champagen ock skåla för Er.
    Stort Grattis ock Lycka till!!
    Puss ock kram fr. föräldrarna i Traryd.

    SvaraRadera
  13. UNDERBART:) Stort Grattis!!! från misan och killarna

    SvaraRadera
  14. Helt underbart Karolina och Christian! Så romantiskt!
    Visst fällde jag en tår, av lycka förstås.
    MÅnga kramar och hälsningar till er båda från den Åländska ytterskärgården.
    Ditte och Bosse

    SvaraRadera
  15. Monika Johansson13 juni 2011 kl. 17:33

    Gud så fina ni är! Jag vill också gratulera såhär några dagar efteråt! Vad roligt! STORT GRATTIS!!!!

    Vi gifter oss nästa vecka, hur sjukt det än må vara är det sant.

    Massa kärlek till er.

    Kramar /Monika och Martin

    SvaraRadera
  16. Åh Karolina och Christian vad glad jag blir för er skull. Jag blir helt rörd. Ska bli så otroligt roligt att få träffa er om några veckor. Hör av er när ni vet hur och när ni är på ön så bokar vi in en helkväll med grillning här hemma i trädgården. Ni är mer än välkomna.
    Ett stort stort grattis från mig och hela familjen. Nästan värt en Karolina kram :-)
    // Sofia
    Ps. jag vet vart ni ska köpa ringarna. Wisby ur och guld. Bästa stället i hela Visby (ja världen nästan) :-) Ds Kram igen

    SvaraRadera
  17. Vad roligt! Grattis!

    SvaraRadera